CROESO - خوش آمدید

ABOUTPenceunant.jpg

پینسنینٹ ایساف ایک پْرجوش ٗ دوستانہ اور بے مثال واکر کیفے ہے۔ یہ لینبیرس پاتھ پر رائل وکٹوریہ ہوٹل سے سو میٹر کے فاصلے پر  سنڈن کی نچلی ڈھلوان پر واقع ہے۔

 یہاں آپ کو ہمیشہ پْرجوش خیرمقدم کرتے ہوئے دلچسپ اور ہم خیال لوگوں سے ملنے کا موقع فراہم کیا جاتا ہے۔ ہم چائے اور کافی، ملڈ سائڈر ٗشراب ، گرم چاکلیٹ اور مقامی بیئر کی مختلف اقسام پیش کرتے ہیں۔ ہمارے پاس کھانے کا ایک محدود انتخاب ہے لیکن آپ کو اپنی چائے پینے کے لئے سنیکس کیفے میں لانے کی اجازت ہے۔براہ کرم نوٹ فرما لیں  - ہم سنوڈن کے سربراہی اجلاس میں کیفے اور ملاقاتی مرکز نہیں ہیں۔

SC_View.jpg

سنوڈن کیا ہے۔

سنوڈن - ویلش میں‘یار وڈڈفا’- سطح سمندر سے 1085 میٹر بلندی پر ویلز کا سب سے بلند پہاڑ ہے۔ اسے برطانیہ کا سب سے مصروف پہاڑ  بھیکہا جاتا ہے  اور اگر آپ نے
  موسم کے مصروف ترین دنوں میں کبھی پینسنت ایساف کا دورہ کیا ہے تو آپ کو  یہ بات سچ  معلوم ہو گی۔

مرکزی راستوں کی تفصیل اس طرح ہے

لینبرس سے گھڑی کی سمت

 Llanberis path (لینبرس راستہ)

 یہ سب سے لمبا راستہ ہے، لیکن اسے بہت ہی آسان سمجھا جاتا ہے کیونکہ زیادہ تر حصہ  زیریں اور کم گہرا  ہے۔

پگ ٹریک

 پِی وائی جی ٹریک پین-ی-پاس کار پارکنگ سے شروع ہوتا ہے اور کریب گوچ کے مشرقی طرف بولڈ Y موچ (پگ پاس) کے اوپر جاتا ہے۔

کان کنوں کا ٹریک

 یہ کار پارکنگ سے Pen-y-Pass میں بھی شروع ہوتا ہے اور سنوڈن کی چوٹی کا سب سے معروف راستہ ہے۔

واٹکن راہ۔

 اسے چوٹی تک جانے والے راستوں کا سب سے زیادہ مقبول  سمجھا جاتا ہے۔

رائڈ ڈڈو راہ

 اسے بعض اوقات بیڈگلرٹ راستہ کہا جاتا ہے۔ اس کا آغاز رائڈ ڈڈو گاؤں سے ہوتا ہے۔

سنوڈن رینجر کا راستہ۔

 سنوڈن رینجر ریلوے کا راستہ A4085 سے شروع ہوتا ہے، سنوڈن رینجر ریلوے اسٹیشن کے قریب للن کلیولن کے ساتھ ملحق یوتھ ہاسٹل تک جاتا ہے۔

سنوڈن بذریعہ ٹرین۔

سنوڈن ماؤنٹین ریلوے - جو 1894 میں تعمیر ہوا تھا - یہ صرف سنوڈن کی چوٹی پر جانے کا ایک ذریعہ ہی نہیں بلکہ یہ سیاحوں کی توجہ کا خصوصی مرکز بھی ہے۔

سب سے اونچی چوٹی:۔

 سنوڈن کے اوپر والے  حصے میں پہلی عمارت  1838 میں دوبارہ تعمیر کی گئی تھی۔ ایک نیا اسٹیشن اور کیفے تیس کی دہائی کے وسط میں تعمیر کیا گیا  اور اس کو پورٹیمیرون کے اطالوی گاؤں کے تخلیق کار سر کلف ولیمز-ایلس نے ڈیزائن کیا تھا۔ اس عمارت کو 2006 میں اسلیٹ پوش ہفود ایری عمارت کے ساتھ تبدیل کیا گیا تھا  جسے آج ہم دیکھ رہے ہیں۔

 براہ کرم نوٹ کریں کہ سنوڈن کے اوپر والے حصے میں موجود سہولیات سارا سال  کھلی نہیں  ہوتی ہیں، اور ہاف وے ہاؤس کا چھوٹا کیفے موسم کے دوران اور بعض اوقات ہفتے کے اختتام پر سیزن کے باہر کھلا رہتا ہے۔ پینسیننٹ ایساف ٹی ہاؤس سال کے 365 دن کھلا رہتا ہے۔

SC_Rail.jpg

للیلنبرس سے کیرنفرون، بنگور، اور بیتوس-کوڈ کے ذریعے کیپل کریگ تک بسوں کی ایک اچھی لوکل سروس موجود ہے۔ یہاں ایک سرشار شیرپا شٹل بس بھی ہے جو سنوڈن کے آس پاس سروسز فراہم کرتی ہے  اور ہر ایک کو اہم راستے کے آغاز پر لانے اور چھوڑنے کی ذمہ داری سرانجام دیتی ہے۔ لیلبراستہ ٹرین:۔ آئرلینڈ جانے والی فیری کے لئے ہولی ہیڈ میں اختتام پذیر، لندن، مڈلینڈز اور نارتھ ویسٹ انگلینڈ سے نارتھ ویلز کے ساحل کے پار، بنگور اور پھر اینجلیس تک باقاعدہ مین لائن ٹرینیں موجود ہیں۔سنوڈن ماؤنٹین ریلوے کے علاوہ جو لوگوں کو سنوڈن کی چوٹی پر لے جاتا ہے، اس کے علاوہ ایک چھوٹی ریل سروس ہے - للن پیڈرن للانبیرس لیک ریلوے - جو آپ کو للنبرس کے وکٹوریہ ہوٹل کے قریب سے سلیٹ میوزیم کے اس پار لے جاتی ہے اور اس کے بعد گول للن پیڈرن تک پہنچاتی  ہے۔ ویلش ہائلینڈ ریلوے کیرنفرون سے نیچے بیڈجلرٹ تک جاتا ہے۔ اسنوڈن کے مغربی کنارے کے کچھ راستوں پر رک جاتا ہے۔ اور پورت ماڈوگ جاتا ہے، جہاں آپ فیسٹینیگ ریلوے کا انتخاب کرسکتے ہیں جو بلینا فسٹینیگ میں اپنا سفر ختم کرتی ہے۔ تھوڑی منصوبہ بندی کے ذریعہ، آپ Caernarfon سے Porthmadog تک، بلینا Blaenau Ffestiniog تک اور میری مرکزی لائن Llandudno جنکشن  کے ذریعے، جس میں Caernarfon کے لئے بس کے  شاندارمکمل  سیرکرسکتے ہیں۔

SC_Ice.jpg

موسم:۔

 سنوڈن کا موسم  ہر ماہ ، دن، گھنٹہ اور منٹ بدلتا ہے۔ اگر آپ پیدل چلنے کا ارادہ کررہے ہیں تو  اس کی  پیشگی معلومات حاصل کرنا ضروری ہے جو آپ کو موسمیاتی دفتر کے ویب پیج پر  مل جائے گی، یا نیشنل پارک اور پینسینینٹ کیفے کے باہر رکھے ہوئے پہاڑی موسمیاتی معلومات کے  نوٹس بورڈ پر  مل جائے گی۔

 خدمت۔

 خاص طور پر یاد رکھیں کہ گاؤں کی سطح کے مقابلے میں اوپری درجہ حرارت کافی حد تک کم ہوسکتا ہے اور آپ کو بدترین صورتحال کیلئے تیار رہنے کی ضرورت ہے۔

ICE2.jpg

ماؤنٹین سیفٹی:۔

سنوڈونیا کے پہاڑ چلنے کے لئے ایک بہترین جگہ ہیں لیکن آپ کے جانے سے پہلے چند احتتیاطی تدابیر اختیار کرنا ضروری ہے۔ہمیشہ موسم کی پیش گوئی کی جانچ کریں اور خیال رہے کہ  پہاڑوں کی چوٹی کا موسم بہت جلد بدل جاتا ہے۔چاہے آپ اکیلے ہی چل رہے ہوں یا کسی گروپ کے ساتھ،آپ کو کچھ بنیادی سامان ہمیشہ  ساتھ رکھنا چاہئے - جو پہاڑوں کے آس پاس کی بیرونی دکانوں میں آسانی سے دستیاب ہے۔

 بہت سارا راستہ ناہموار ہوتا ہے  لہذا جوتے کی ایک اچھی جوڑی ضروری ہے  تاکہ  ہلکے جوتے  سے پھسلا  نہ جا سکے۔

 ایک نقشہ ٗکمپاس، واٹر پروف کوٹ ٗچند پتلونیں،گرم کپڑے ٗپیک کیا گیا کھانا اور پانی اپنے ساتھ ضرور رکھیں۔

کئی پتلی پرتیں ایک موٹی پرت سے بہتر ہیں:۔

 زیادہ چہل قدمی کیلئے آپ کو گرم مشروبات، سیٹی، اضافی بیٹری اور بلب والی مشعل، سردیوں میں خاص طور پر ایک ٹوپی اور دستانے،  سورج کی شعاعوں سے محفوظ رکھنے والی کریم اور دھوپ والا چشمہ (عینک)کی ضرورت پڑسکتی ہے۔

 بہت سارے لوگ ناہموار زمین پر سفر کرتے ہوئے ناہموار زمین پر سفر کرتے ہیں اور اس میں بہت کچھ سنوڈن پر موجود ہے حتی کہ  ہلکے راستوں پر بھی ابتدائی طبی امداد کی ایک چھوٹی سی کٹ ساتھ ہونا بہت ضروری ہے۔

 اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو صرف پہاڑ پر ہی نہیں، بلکہ نیچے والے راستے بھی معلوم ہوں۔ اگر آپ مختلف راستے سے نیچے آتے ہیں تو یقینی بنائیں کہ آپ جانتے ہو کہ آپ اپنی کار یا ہوٹل میں کیسے واپس پہٰنچیں گے۔ پہاڑ کے آس پاس باقاعدہ بسیں موجود ہیں لیکن وہ رات کو نہیں چل پاتی ہیں۔

 کسی دوست کو اپنے پروگرام سے آگاہ رکھنے کی کوشش کریں اور واپسی پر چیک کریں۔

 پہاڑوں کے کچھ حصوں میں فون سگنل نہیں ہے - جس کا مطلب ہے کہ جی پی ایس پیچیدہ ہوسکتا ہے!

اور ایک عدد کیمرہ لے جانا نہ بھولیں